woensdag 5 augustus 2009

Ja hoor ik wil wel!!!

Bij ons thuis moeten ze er allemaal regelmatig aan geloven. Model zitten omdat ik weer eens wat wil uitproberen. In eerste instantie probeer ik het met de zelfontspanner, maar soms heb je je gewoon iemand van vlees en bloed nodig. Ze hoeven niet eens leuk te kijken het gaat mij om wat het licht doet. Ik heb dan ook een heel arsenaal met foto's gemaakt waarbij er soms toch niet echt vrolijke gezichten op staan. Maar goed niet zeuren en zitten je vreet er immers van. In de vakantieperiode is het wat makkelijker dan komen er nog wel eens vriendjes over de vloer en voor hun is het allemaal nieuw en toch leuk. En daar maak ik dan ook heerlijk ge- of is het misbruik van. Mathijs jongen bedankt en de foto zit in je mailbox© Foto Richard van Hoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten