De design afdeling van Apple heeft zijn best gedaan. Ze hebben de spanning weer aardig op weten te bouwen. Het grote woord is er uit. Hij is geboren. De ipad.
De bobo's van de krantenwereld zien het ding al helemaal zitten. Want je kan er de krant op lezen en het maken van zo'n krant kost natuurlijk heel weinig. Dus ze horen de kassa al rinkelen. Ze hebben inmiddels de meeste journalisten ontslagen, fotografen en free-lancers zover uitgeknepen dat ze bijna naar de voedselbank moeten. En nu kan je op internet er ook nog eens voor zorgen dat de klant moet betalen voor het nieuws.
Massaal wordt gedacht dat de lezer nu wel weer de krant gaat lezen. Maar waarom zou men de krant nu wel gaan lezen als de kwaliteit van het product hetzelfde blijft. Een verhaal wordt er niet beter van als het plots op een ipad staat. Het tabloid formaat heeft de lezer ook niet terug gehaald. Op het moment dat de kranten weer gaan investeren in een goed kwalitatief hoogwaardig product dan komt de lezer vanzelf wel. Foto Apple
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten