zaterdag 31 januari 2009

Druk weekje

Het was een druk weekje. Niet dat ik echt heel veel gefotografeerd heb. Want na een week heel veel foto's maken was het nu wat rustiger. Bovendien waren de opdrachten niet zo spannend. Ik heb deze week vooral heel veel in de Photoshop boeken gezeten en hele leerzame video's over beeldbewerking bekeken. Verder heb ik een fantastisch mooi objectief aangeschaft een 50 mm 1.4. De onscherpte is ongelofelijk mooi.Bijgevoegd een portret, met die 50 mm van een Dominee die een boek geschreven had met een nogal opvallende titel "Ziek van de kerk" wat ik voor het AD moest maken.
Gisteravond laat nog naar de sportverkiezingen in Sliedrecht. De sportman van het jaar werd Aart van Wijk. Als ik het iemand gun is het Aart wel. Een Triatleet en marathonloper. Hij is inmiddels 50 en is nog altijd een enorme topsporter. Zelfs Rebbeca Kadijk de beachvolleybalster die op Olympisch niveau heeft meegdraaid en de prijs aan Aart uitreikte toonde diep respect voor deze sportman. Toen ze zei, als ik met deze sport zou moeten beginnen zou ik niet weten waar ik moest beginnen, antwoordde Aart heel nuchter: Met kleine stukjes.© Foto's Richard van Hoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten