zondag 25 januari 2009

Lachen tegen duimpie

Vandaag en dagje met alleen maar sport. Voetbal, korfbal en ijshockey. De eerste wedstrijd had ik mazzel al vrij snel werd er 1-0 gescoord aan mijn kant maar die jongen snapte het niet helemaal en liep juichend de andere kant op. Niet veel later scoorde iemande de 2-0. En dat was iemand die begrijpt wat een fotograaf wil. Juichen en dan wel mijn kant op. Voor de krant stuur ik een foto in waar hij nog net niet in de camera kijkt dat ziet er wat spontaner uit. Echter toen hij mij zag liep hij recht op mij af. Ach en dat levert ook een grappig beeld op.

Bij de volgende wedstrijd schoot ik o.a. dit beeld. Zelf moet ik er altijd wel om lachen. Het ziet eruit of er heel wat aan de hand is maar een beetje water erover en mijnheer loopt weer als een kievit.

Bij de korfbal wedstrijd kwam een dame in aanvaring met de korfbalpaal. En die geven over het algemeen niet zo mee. Nadat ze weer een beetje opgelapt was, lijkt de scheidrechter te zeggen: " Lach eens tegen duimpie" waarop er spontaan weer een lach verschijnt.
© Foto's Richard van Hoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten